img { max-width: 100%; height: auto; width: auto\9; /* ie8 */ }

20130130

A Girl Whose Heart Gets Hotter When Night Comes

 


På lørdag holder vores skole kunstudstilling. Det er en stresset affære. Det bliver fedt.
Et af værkerne er en videoinstallation, min klassekammerat Thit og jeg skabte en januaronsdag: A Girl Whose Heart Gets Hotter When Night Comes.
Ligesom de fleste andre kunstfilm virker den til at besidde en dyb mening, som går pøbelen over hovedet; i dette tilfælde mørk og dyster udforskning af seksualitet og skønhed og den dæmon, der gemmer sig i kvinden på tv, når facaden bryder ned.

Til gengæld har vi gjort os den frihed at låne titel og soundtrack (modificeret udgave i bedste Inception-stil) af Gangnam Style. Because that's like, totally artsy. 

Udstillingen byder også på malerier, illustrationer og hvad man ellers laver på en kunstskole -- desværre er mine ting ikke færdige og klar til at vise endnu. I næste update behøver I ikke se på flere billeder af mig, det lover jeg.

Note: Thit's Tumblr og portfolio er værd at tage et klik på, hvis du holder af superhelte, videospil, vildt talent og/eller dyr med rabies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar